Muulin

Kasutustingimused

Veebipood Muulin.ee/Muulin.com mille omanik on Flaxline Tekstiil OÜ (registri kood: 11153907), asukohaga Alajaama 8, 11314 Tallinn (edaspidi teenuse pakkuja) ning veebipoe teenuse kasutaja (edaspidi teenuse kasutaja), kes on vormistanud veebipoes tellimuse ja identifitseerib ennast oma andmete sisestamisega  on kokku leppinud järgnevates tingimustes (edaspidi tingimused).

1)Üldtingimused:

1.1 Veebipood on teenuse pakkuja poolt loodud internneti kauplus, mille vahendusel toimub toodete müük teenuse kasutajale.

1.2 Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Võlaõigusseadusest ning teistest Eesti Vabariigi seadustest ja veebipoe tingimustes kokkulepitust.

1.3 Teenuse pakkujal on õigus mistahes ajal teha pakutavasse veebipoe teenusesse muudatusi, ilma kohustuseta teatada sellest teenuse kasutajale.

 

2) Tooted ja ostu sooritamine:

2.1 Veebipoes olevaid tooteid on võimalik osta ja tellida.

2.2 Toodete saadavus võib muutuda või olla erinev tegelikkusest, tahtmatute tehniliste vigade tõttu. Ostu sooritades edastatakse kliendile kinnituse e-mail koos kogu vajaliku informatsiooniga.

2.3 Kui toode puudub laost ning tellimust ei ole võimalik täita, siis võtab teenuse pakkuja teenuse kasutajaga ühendust ning pakub välja võimaliku uue tarneaja või toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga.

2.4 Vastasel juhul makstakse kasutajale raha tagasi. Teenuse kasutajale tagastatakse raha viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul pärast tellimuse esitamist samale kontole kust on raha laekunud.

2.5 Kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest. Veebipoes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu.

2.6 Kuna toodete puhul on tegemist naturaalsete materjalide ja käsitööga, siis võivad tootede suurused või toonid erineda sellest, mis on piltide ja informatsioonina kuvatud.

 

 

Ostu sooritamine!

2.7 E-poes pakutavaid tooteid müüakse nii füüsilistele isikutele kui juriidilistele isikutele.

2.8 Teenuse kasutaja kinnitab, et on vähemalt 16 aastane.

2.9 Teenuse kasutaja valib välja soovitud tooted (asetab need ostukorvi) ning kohustub sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed (perekonnanimi, eesnimi, kontakttelefon, kontakt elektronpostiaadress, kättetoimetamise aadress, postiindeks), valib makse ja tarneviisi ning tasub toodete eest.

2.10 Teenuse kasutaja kohustub esitama vormistamisel tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. teenuse pakkuja ei vastuta täitmisel teenuse kasutaja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

2.11 Müük on toimunud siis, kui Teenuse kasutaja on tellimuse eest tasunud Flaxline Tekstiil OÜ arvelduskontole 100% ulatuses.

2.12 Ennem müügi sooritamist (tasu laekumist arvelduskontole) on tooted avalikud ka teistele teenuse kasutajatele.

2.13 Ostu sooritamise protsess:

  • Leia endale sobiv toode ning vajuta nupule ,,Vali”
  • Vali endale sobiv suurus ning vajuta nupule ,,Lisa korvi”
  • Toode/tooted on nüüd lisatud ostukorvi, vaata neid vajutades nupule ,,Vaata ostukorvi”
  • Tellimuse vormistamiseks vajuta lingile „Mine kassasse”
  • Sisesta tellimiseks vajalikud andmed ning vajuta lingile „Jätka”
  • Vali tarneviis ja makseviis (pangalingi kaudu makstes pea meeles vajutada „Tagasi kaupmehe juurde” nupule)
  • Müügileping on sõlmitud hetkel kui raha on laekunud teenuse pakkuja arvele
  • NB! Kui toode puudub laost siis soovi korral võib edastada tellimuse meie emailile, võtame teiega ühendust ning täidame tellimuse esimesel võimalusel.

2.14 Pärast ostu sooritamist saadetakse teenuse kasutaja elektronposti aadressile kinnituseks kiri.

2.12 Toodete eest saab tasuda otse pangalingi kaudu (Swedbank, Nordea, LHV,SEB), krediitkaardiga (Mastercard, Visa) või paypali kaudu.

 

3)Hinnad:

3.1 Kõik veebipoes olevad hinnad on Eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

3.2 Teenuse pakkujal on õigus igal ajal muuta veebipoes kuvatavaid hindu. Kui hindu on muudetud peale Teenuse kasutaja poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis kohustub teenuse pakkuja tarnima kasutajale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega.

 

4)Transport:

4.1 Transpordi viisid on  Omniva pakiautomaat/kulleriteenus, Itella pakiautomaat/kulleriteenus, või tule ise järele (üleandmine toimub Alajaama 8 E-R: 10.00-17.00,). Valides tule ise järele, palume ette helistada numbril:  +37255585747

4.2 Tellitud kaupade üleandmine toimub vaid tellimuses märgitud teenuse kasutajale isikut tõendava dokumendi esitamisel. Kolmandatele isikutele kauba üleandmine toimub ainult kokkuleppel teenuse kasutajaga.

4.3 Saatmise võimalused ja tarneajad:

Balti riigid ja Soome: Pakiautomaat, kulleriteenus (koju või postkontorisse) 1-5 tööpäeva

Euroopa: Kulleri teenus kuni 15 päeva

Muud riigid: Kulleri teenus kuni 21 päeva

 

5)Lepingust taganemine ja taganemisõigus:

5.1 Taganemisõigus on ostetud kaupade puhul 14 päeva. Kaup tuleb tagastada müüjale hiljemalt 14 päeva jooksul alates avalduse saatmisest.

5.2 Tagastatav toode peab olema puuduseta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutamata. Juhul kui toodet või pakendit on kasutatud/kahjustatud siis kaotab teenuse kasutaja taganemisõiguse.

5.3 Toote tagastamiseks tuleb esitada avaldus, mida saab teha otse veebipoe keskkonnas (https://muulin.ee/abi/tagastamine).

5.4. Kui toode on korrektselt tagastatud siis kohustub teenuse pakkuja tagastama kogu makstud summa teenuse kasutajale viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.

5.5 Raha kantakse üle samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine.

5.6 Tagastamise kulu katab teenuse kasutaja, juhul kui toode ei vasta tellitule siis katab tagastamise kulu teenuse pakkuja.

 

6)Pretensioonide esitamine:

 6.1 Veebipoest müüdud toodetele kehtib võs §-s 218 lg 2 sätestatud 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg.

6.2 Puuduste ilmnemisel tuleb teenuse pakkujat teavitada sellest 2 kuu jooksul alates asja teenuse kasutajale üleandmisest.

6.3 Kui ostetud toode ei vasta tingimustele on võimalik ostjal nõuda asja väljavahetamist või parandamist kui seda ei ole võimalik teha, siis on teenuse kasutajal õigus raha tagasi küsida.

6.4 Esimese 6 kuu jooksul katab tagastamiskulud teenuse pakkuja, ülejäänud 1.5 aasta jooksul katab tagastamiskulud teenuse pakkuja ainult juhul kui pretensioon on õigustatud.

6.5 Pretensiooni ilmnemisel tuleb saata kaebuse vorm (kaebuse näidisvorm: ) teenuse pakkuja elektronposti aadressile [email protected] või teha seda otse veebipoe keskkonnas.

6.6 Kaebusele vastatakse 15 päeva jooksul pärast kaebuse laekumist.

6.7 Pretensiooni esitamise aluseks on vea ilmnemine tootel, juhul kui viga on tekkinud teenuse kasutaja süül, siis ei peeta pretensiooni õigustatuks.

6.8 Vea väljaselgitamiseks kasututakse ekspertiisi ning edastatakse vastav informatsioon teenuse kasutajale.

6.8 Kui kaebuse osas ei jõuta omavahelisele kokkuleppele siis on teenuse kasutajal õigus pöörduda kohtuvälise üksuse poole (tarbijakaitseameti tarbijavaidluse komisjoni poole) või lahendatakse vaidlus kohtus.

 

7)Isikuandmed:

7.1 Teenuse kasutaja annab selge ja teadliku nõusoleku teenuse pakkujale enda isikuandmete töötlemiseks.

7.2 Tellimuse esitamisel teenuse kasutaja poolt sisestatud isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ning kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja kauba pakkumiseks teenuse kasutajale.

7.3 Isikuandmete allikaks on kliendisuhte tekkimine E-poes tellimuse registreerimisel.

7.4 Registreeritavate isikuandmete koosseisu kuuluvad andmed teenuse kasutaja tellimuse kohta (perekonnanimi, eesnimi, aadress, telefoninumber, emaili aadress, ostu informatsioon). Teenuse pakkuja suhtub antud informatsiooni konfidentsiaalselt ja ei väljasta seda kolmandatele osapooltele.

7.5 Isikuandmeid, mis on vajalikud kauba vahendamiseks teenuse kasutajale, võib edastada kulleriteenust osutavale ettevõttele.

7.6 Poe haldaja jätab endale õiguse edastada kasutajat puudutavaid andmeid juhul, kui need edastatakse isikule, kes töötleb andmeid seadusega ettenähtud kohustuse täitmiseks ning omab selleks seaduslikku õigust või kui see toimub Kliendi muu isiku elu tervise või vabaduse kaitseks.

7.10 Teenuse kasutaja annab teenuse pakkujale nõusoleku saata müügipakkumisi tellimuse esitamisel sisestatud elektronposti aadressile.

 

8)Kasutustingimused:

 8.1 Kasutuslepingus toodud tingimustega tutvumine on teenuse kasutajale kohustuslik.

8.2 Tellimuse esitamisel märkides linnukesega vastavas aknas „Nõustun poe tingimustega”, nõustub Klient tingimustega ja kinnitab, et on tutvunud veebipoes toodud tingimustega ning neid mõistnud.