Veebipood Muulin.ee/Muulin.com mille omanik on Flaxline Tekstiil OÜ (registri kood: 11153907), asukohaga Alajaama 8, 11314 Tallinn (edaspidi “teenuse pakkuja”) ning veebipoe teenuse kasutaja (edaspidi “teenuse kasutaja”), kes on vormistanud veebipoes tellimuse ja identifitseerib ennast oma andmete sisestamisega on kokku leppinud järgnevates tingimustes (edaspidi “tingimused”).
Üldtingimused:
- Veebipood on teenuse pakkuja poolt loodud interneti kauplus, mille vahendusel toimub toodete müük teenuse kasutajale.
- Lepingu pooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Võlaõigusseadusest ning teistest Eesti Vabariigi seadustest ja veebipoe tingimustes kokkulepitust.
- Teenuse pakkujal on õigus mistahes ajal teha pakutavasse veebipoe teenusesse või tingimustesse muudatusi, muudatusi on võimalik näha Müügitingimused dokumendis.
- Tingimustega tutvumine on teenuse kasutajale kohustuslik.
- Tellimuse esitamisel märkides linnukesega vastavas aknas „Nõustun müügitingimustega”, nõustub Klient tingimustega ja kinnitab, et on tutvunud veebipoes toodud tingimustega ning neid mõistnud.
Tooted ja ostu sooritamine:
- Veebipoes olevaid tooteid on võimalik osta ja tellida. E-poes pakutavaid tooteid müüakse nii füüsilistele isikutele kui juriidilistele isikutele.
- Ostu sooritades edastatakse kliendile kinnituse e-mail koos kogu vajaliku informatsiooniga.
- Kui toode puudub laost ja seda ei ole võimalik järeltellida ning tellimust ei ole võimalik täita, siis võtab teenuse pakkuja teenuse kasutajaga ühendust ning pakub välja võimaliku uue tarneaja või toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga.
- Vastasel juhul makstakse kasutajale raha tagasi. Teenuse kasutajale tagastatakse raha viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast tellimuse esitamist samale kontole kust on raha laekunud.
- Pakume ka oma klientidele erimõõdus (eritellimus) toodete soetamist osadele toodetele. Selleks, et saada erimõõdus toote pakkumist, tuleb täita ära iga erimõõdus pakutavate toote juures oleva tabeli, mis avaneb vajutades ,,Soovid erimõõdus toodet?” nupule. Siis võetakse kliendiga ühendust ja tehakse talle pakkumine. NB! Erimõõdus toodetele tagastamisõigus puudub.
- Kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest.
- Veebipoes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu.
- Kuna toodete puhul on tegemist naturaalsete materjalide ja käsitööga, siis võivad toodete suurused või toonid erineda sellest, mis on piltide ja informatsioonina kuvatud.
- Teenuse kasutaja kinnitab, et on vähemalt 16 aastane.
- Teenuse kasutaja valib välja soovitud tooted (asetab need ostukorvi) ning kohustub sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed (perekonnanimi, eesnimi, kontakttelefon, kontakt elektronpostiaadress, kättetoimetamise aadress, postiindeks), valib makse ja tarneviisi ning tasub toodete eest.
- Teenuse kasutaja kohustub esitama vormistamisel tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. teenuse pakkuja ei vastuta täitmisel teenuse kasutaja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
- Müük on toimunud siis, kui Teenuse kasutaja on tellimuse eest tasunud Flaxline Tekstiil OÜ arvelduskontole 100% ulatuses.
- Ennem müügi sooritamist (tasu laekumist arvelduskontole) on tooted avalikud ka teistele teenuse kasutajatele.
- Tellimuse täitmise juhend ja maksemeetodite täpne juhis toodud välja kodulehe jalutsis nimega Tellimine ja transport.
Hinnad:
- Kõik e-poes olevad hinnad on Eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
- Teenuse pakkujal on õigus igal ajal muuta e-poes kuvatavaid hindu. Kui hindu on muudetud peale Teenuse kasutaja poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis kohustub teenuse pakkuja tarnima kasutajale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega.
Järeltellimine:
- Kui toode on märgitud ajutiselt otsas ja on saadaval vaid järeltellimisel siis on seda tooted võimalik osta.
- Toodete järeltellimisel valmistatakse tooted teile ja tarneaeg on selle võrra pikem (kuni 2 nädalat).
- Kui toode on ostetud järeltellimisel, teavitatakse teenuse kasutajat kogu vajalikust infost, mis puudutab tellimust.
- Kui laotoode on tellitud järeltellitud tootega koos, siis saadetakse tellimus välja kui kogu kaup on komplekteeritud.
- Lisaks infot leiad järeltellimise lehelt.
Transport:
- Esitades tellimuse EU (Euroopa Liidust) väljastpoolt võivad tellimuse hinnale lisanduda maksud, mis on ettemääratud tellija asukohariigist. Lisainformatsiooni saamiseks palun võtta ühendust kohaliku tolliasutusega. Täpne juhis ja info toodud välja kodulehe jalutsis (Tellimine ja Transport).
Lepingust taganemine ja taganemisõigus:
- MUULIN e-poest ostetud toodetele kehtib 14-päevane taganemisõigus. Taganemisavaldus tuleb täita kliendi poolt 14 päeva jooksul peale paki kättesaamist www.muulin.com lehel. Kui paki kättesaamisest on möödas rohkem kui 14 päeva ei ole MUULIN kohustatud kliendi taganemise soovi rahuldama. Tagastamise juhis toodud välja kodulehe jaluses.
Pretensioonide esitamine:
- MUULIN e-poest müüdud toodetele kehtib võs §-s 218 lg 2 sätestatud 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg.
- Puuduste ilmnemisel tuleb teenuse pakkujat teavitada sellest 2 kuu jooksul alates asja teenuse kasutajale üleandmisest.
- Kui ostetud toode ei vasta tingimustele on võimalik ostjal nõuda asja väljavahetamist või parandamist kui seda ei ole võimalik teha, siis on teenuse kasutajal õigus raha tagasi küsida.
- Esimese 6 kuu jooksul katab tagastamiskulud teenuse pakkuja, ülejäänud 1.5 aasta jooksul katab tagastamiskulud teenuse pakkuja ainult juhul kui pretensioon on õigustatud.
- Pretensiooni ilmnemisel tuleb saata kaebuse teenuse pakkuja e-maili aadressile info@muulin.ee või teha seda otse veebipoe keskkonnas (e-mail peab sisaldama kaebuse esitaja isikuandmeid, tellimuse numbrit, selgitust ja pilti vigasest tootest).
- Kaebusele vastatakse 15 päeva jooksul pärast kaebuse laekumist.
- Pretensiooni esitamise aluseks on vea ilmnemine tootel, juhul kui viga on tekkinud teenuse kasutaja süül, siis ei peeta pretensiooni õigustatuks.
- Vea väljaselgitamiseks kasutatakse ekspertiisi ning edastatakse vastav informatsioon teenuse kasutajale. Kui kaebuse osas ei jõuta omavahelisele kokkuleppele siis on teenuse kasutajal õigus pöörduda kohtuvälise üksuse poole (tarbijakaitseameti tarbijavaidluste komisjoni poole) või lahendatakse vaidlus kohtus.
Isikuandmed:
- Teenuse kasutaja annab selge ja teadliku nõusoleku teenuse pakkujale enda isikuandmete töötlemiseks. Teenuse pakkuja jätab endale õiguse edastada kasutajat puudutavaid andmeid juhul, kui need edastatakse isikule, kes töötleb andmeid seadusega ettenähtud kohustuse täitmiseks ning omab selleks seaduslikku õigust või kui see toimub kliendi tervise või vabaduse kaitseks. Privaatsuspoliitika toodud välja kodulehe jaluses.
Vääramatu jõud:
- Vääramatu jõu korral lükkuvad teenuse pakkuja kohustused edasi.
- Teenuse kasutaja ja teenuse pakkuja vaheline leping võib vääramatu jõu korral kas osaliselt või täielikult lõppeda.
- Vääramatu jõu alla kategoriseerub sõjaline seisak, revolutsioon, mäss, üleriigilised meetmed, streik, tööseisak, piirangud, elektri-, sidekatkestused, looduskatastroofid või muud sarnased sündmused.
- Teenuse pakkuja annab antud juhul enda poolt kõik, et teenuse kasutaja jaoks takistus võimalikult kiiresti ja täielikult lahendada.